Робота команди психолого-педагогічного супроводу
Команда психолого-педагогічного супроводу (КППС)-частина якісного інклюзивного навчання в нашому ліцеї, яка розробляє індивідуальні програми розвитку дитини (ІПР), відстежує їх виконання, вносить зміни, створює умови для дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в активне освітнє середовище та допомагає вчителям забезпечувати проведення інклюзивного навчання. Педагогами розроблено модифіковані програми з предметів. Це дає змогу дітям брати участь у навчальній діяльності.
Відбулося чергове засідання КППС дітей з ООП, на яке було запрошено батьків , опікунів дітей з ООП. Відповідно порядку денного розглядались ряд питань, що стосувались корекційно- розвиткової роботи учнів інклюзивних 1, 2,3,5 класів. , визначався рівень підтримки в освітньому процесі здобувачів освіти .
КППС постійно зосереджується особлива увага на важливості спільної роботи вчителів та асистентів як рівноправних партнерів. Вони спільно готуються до навчальних занять, модефікують завдання, які допомагають учням з ООП опановувати теми, тим самим забезпечують рівні умови включення у процес усіх учнів класу. Відповідно тандему, налагодженої командної роботи, співпраці з інклюзивно- ресурсним центром відділу освіти залежить очікуваний результат.