A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №3
Жашківської міської ради Черкаської області

Засідання круглого столу вчителів початкових класів

Дата: 20.12.2024 14:35
Кількість переглядів: 86

     Однією з основ  методичної роботи в нашому закладі є неперервна  освіта педагогічних працівників, їх професійна підготовка, вивчення та аналіз  результативності освітнього процесу.

     З метою опрацювання шляхів подолання освітніх втрат у початковій школі,  переосмислення методів викладання,  бажання  передавати досвід,  підвищувати свій професійний рівень  відбулося засідання круглого столу«Освітні втрати. Шляхи їх подолання» за участю вчителів 1-4 класів.

     Відкрила  захід методист Савицька В.М., акцентуючи увагу  на основні етапи  формування навчальної бази  подолання освітніх втрат  учнів 1-4 класів, закликала поділитись  досвідом напрацювань  нових методів  подолання прогалин у знаннях і навичках, які виникають  під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків. Освітні втрати під час  війни - це труднощі та перерви в освітньому процесі учнів, спричинені порушенням нормальної навчальної  діяльності.

   Керівник методичної спільноти Паламарчук Н.О. проаналізувала  алгоритм подолання освітніх втрат, який займає певний час.  Зауважила  бути терплячими та надавати постійну підтримку учням,  оцінивши самостійно прогалини в знаннях. Навела приклади методів подолання  освітніх втрат у країнах, де навчаються наші діти.

     З питань розробки діагностичних тестів для визначення рівня опорних знань та вимірювання освітніх втрат із базових предметів: української мови(читання, письма), математики, проводячи педагогічне спостереження, досвідом  поділилися  Пига Л.А., Антонюк Н.І., Бондар Н.І.

    Жаборовська І.А., продумуючи різнорівневі завдання, використовує  інтернет-ресурси, які дають можливість самостійно повторювати вивчене в цікавій та ігровій формі. Кисіль Р.П., Артюшенко В.В. продовжують  надолуження освітніх втрат через повторення  базових знань кожної нової теми усним опитуванням, маючи  зворотній зв’язок від учнів та проведенням діагностичних робіт.

      Учасники засідання  розробили Програму подолання освітніх втрат, підкресливши важливість та актуальність таких напрацювань.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено