Формувальне оцінювання - шлях до успішного навчання
5 січня в закладі освіти пройшло засідання МО вчителів початкових класів, на якому розглядалося питання: «Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів: змінюємо підходи». Оцінювання навчальних досягнень учнів — обов’язкова складова освітнього процесу. Нині він змінюється, тож, природно, слід переглядати й реалізовувати принципово нові підходи щодо оцінювання в освітній системі. Таким концептуальним підходом є формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів Зміни у підходах до оцінювання результатів навчання молодших школярів , зумовлені реформуванням освіти, потребують від учителя переосмислення власних цінностей, глибинних переконань, ставлень, вироблення нових способів мислення й поведінкових моделей. Лише за таких умов педагог може стати агентом змін, який формуватиме особистість компетентного учня, готового до навчання впродовж життя, до творчого і відповідального перетворення навколишнього світу.
Творча атмосфера зустрічі сприяла плідній співпраці, вчителі мали можливість обмінятись досвідом роботи, набули багато цікавих ідей для своєї подальшої роботи.